mmmm

Nötter, ananas och torkade tranbär sitter jag och knaprar på nu DET ÄR SÅ GOOOOTTTTT :D Idag har jag inte gjort så mycket, har mest legat ner för det smärtar i bröstet, har fått ont i bröstmusklen ovanför hjärtat, har haft det sen i söndags typ. Jag blev livrädd att det var hjärtat så jag har trott jag skulle dö! Smärtan går över bröstet sedan ut i armen, bokade tid hos en doktor idag. Fick genomgå EKG, mitt hjärta var i perfekt form tack gode gud, sedan undersökte doktorn mig och tryckte på mig och lite sådär allmänt. Då sa han att jag har en muskelinflammation i bröstmusklen så jag får ta det lugnt med vänstra sidan haha, jag visste att kassarna som jag handlade var för tunga förra veckan, om man anstränger musklen för mkt kan man få inflammation i den och det är väl precis det jag har gjort ! Men nu känner jag mig lugn :) Mitt hjärta är kanonfriskt! Super duper :D

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv :)

2011-04-13 @ 19:43:07
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0