Idag

Idag är det jätte fint väder ute aaah, här om dagen var det 28 grader i solen, riktig sommarvärme! Ikväll ska jag och min pojkvän och nån till gå till en klubb och ha lite trevligt. Nu på dagen till middag tänkte jag gå ner och handla thaimat! Det var så länge sedan jag åt det och nu vill jag ha! Kycklinggryta, kycklingspett & friterade räkor är det bästa tycker jag :D

Nä-r jag var i Ullared handlade jag 2 klänningar, en turkos och en vit, jag kanske kan anvä-nda en av dem ikväll :D De är verkligen jätte somriga, handlade även några linnen och massa andra saker :D Även t.ex. Desperate Housewifes säsong 5, älskar den serien!! Handlade även 2 snygga platta skor, de andra börjar bli slitna, kan inte bara ha klackaskor, lite svårt att gå i alltid ju :)


Kommentarer
Postat av: Elina

hej! Nu kör jag igång dagens blogg, har du lust att vara med? Då är det bara att kommentera "jag är med!" och då är du fantastiskt nog med :)

Ju fler kommentarer desto större chans är det att du vinner! Ha det bra, kram



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer..

2011-04-29 @ 11:46:10
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: nejdå :D haha det blev ju inte rött iallafall utan brunt direkt, skönt det!!

2011-04-29 @ 15:42:31
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: amelie och malin

Händer i helgen ?:D

2011-04-29 @ 15:50:50
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0