FINT VÄDER


Titta! Klarblå himel idag igen :D Då blir det lite solning idag, det är så skönt! Mysigt med värme och ligga och läsa eller nått samtidigt ! Jag funderar på att slinga mitt hår idag !

 Jag är så trött på mitt mörkbruna hår, jag vill ljusa upp det lite nu när vi går mot ljusare tider så att man lyser upp lite precis som solen hihih! Tänkte slinga det själv så att håret får lite nyansskiftningar :) Vi får se helt enkelt om jag orkar just idag ! Men slinga det ljusare vill jag och jag tror jag ska göra det med .

Kommentarer
Postat av: Iris

Hallu!



Klickade mig in på din blogg och jag tycker verkligen den är jättefin. Spana gärna in min och lämna en kommentar ? Eller så kan vi följa varandra via bloglovin? :) Kram <3

2011-04-19 @ 10:47:20
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0