Blåsigt + Tips!


Klart fint väder idag, men det är typ storm ute :O

Jag har ett bra tips till er! Den heter Jojobaolja, håret och hudens bästa vän! Jag har köpt min olja i en hälsokost affär :) Där brukar denna fantastiska olja finnas! Jag började använda denna olja för någon månad sen både för huden och håret :) Jag brukar ta några droppar jojobaolja i ansiktet varje kväll innan jag lägger mig och huden blir så mjuk och len, perfekt fin hud! Jojobaolja är en multifunktionell universolja! Du kan använda denna om du har problem med torr hud eller fet hud, den passar alla hudtyper. Jojobaolja kan även hjälpa till att få bukt på finnar om man har akneproblem :D Jojobaolja hjälper till att normalisera hudens talgutsöndring.

Har du problem med torrt hår och torr hårbotten är jojobaolja en perfekt vän till dig. Jojobaolja hjälper nämligen till att penetrera hårbotten och lösa upp gammalt talg som täpper till dina hårsäckar. Om du får torrt och livlöst hår på grund av t.ex. för mycket styling av ditt hår så hjälper denna oljan som en slags snabb inpackning åt ditt hår. Håret blir alltid väldigt skinande och glansigt. Du kan använda jojobaolja som hårinpackning eller som serum. Jag brukar ta några droppar av jojobaolja i mitt hår efter jag har duschat och håret skiner och glänser som aldrig förr!


Jojobaolja en bästa vän för din hud och ditt hår!!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin blogg:)

2011-04-07 @ 17:19:14
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

bra tips <3

2011-04-07 @ 17:57:40
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0