bom

Har precis kollat färdigt 2 avsnitt av Desperate Housewifes säsong 5. Hade inget annat bättre för mig, det är mulet och tråkigt ute :( Försöker fördriva tiden till klockan blir 13.00 för då ska jag vara på arbetsförmedlingen.

Imorgon ska jag och min älskling ut, vi ska till en vän. Zebastian min pojkvän ska tatuera en person som ska komma dit, vi får väl se hur det går och vad det är han vill få tatuerat :) Zebastian har tatuerat mig för något år sen. Det är ett hjärta på höger utsida av min ankel :) Sött tycket jag iaf ! Vet inte om jag ska tatuera något mer, vet inte vad isf är lite svårt att bestämma .


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: jo, precis, men har man varit arbetslös i snart ett år, tappar man lusten tillslut :(

2011-05-12 @ 11:21:17
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - min fotoblogg ♥

svar: nej, precis :( har du varit arbetslös länge då?

2011-05-12 @ 11:24:11
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0