Idag


Idag har jag varit på och ridit i ett trevligt stall. Det var längesen jag
fick rida hihi typ 2 år sedan. Min egna häst fick ju tas bort den 12 oktober
förra året :( Han var 20 år gammal, ett jätte fint Halvblod, ska lägga upp
bilder på honom här sedan någon dag. Han hette Mendelssohn, var efter
Trofé. Han hade problem med synen en tid innan han fick avlivas och
så gick han omkull i hagen och blev halt och repade sig aldrig igen, sedan
blev han magrare och magrare då han inte kunde sova ordentligt eller
äta så vi tog bort honom innan han blev för mager.. Man såg ju att livs-
gnistan var borta ur hans ögon den sista tiden. Så vi gjorde rätt och han
hade ett bra liv och han mår bättre nu där han är nu! Det var dags!

Kommentarer
Postat av: johanna

för 3 år sedan byggde vi upp vårat PA i skolan och startade gratisbios hemsida. en sida där du skaffa lite poäng och får gratis biocheckar present kort och massa mera.



sidan har legat på latsidan nu ett tag men nu är vi på gång igen och hoppas på att du vill vara med och få gratis presentkort.

för alla tjejer har vi nu ett erbjudande.

bli medlem på sidan och klicka dig till 200 poäng så får du ett gratis kod till nelly.se på 300 kronor att klicka hem vad du vill för.

självklart är allting gratis.

bli medlem på länken under och skicka gärna till mig när du blivit medlem.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=68419

2010-05-29 @ 14:41:52
URL: http://josoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0