Onsdag

GUD har suttit med alla andra uppgifter till skolan sedan 12 imorse och
blev färdig nu. Alla uppgifter ska vara färdiga till imorgon ju för då sätts
slutbetygen :) Men men nu är det av världen. Imorgon ska jag till min
praktikplats iaf :D Rida och lite sånt ska bli mysigt, nu ser jag inte min
skola igen förrän 11 juni och då ser jag trappan! YEES studenten :) Den
20 juni blir det Öja i Ystad med en kompis för att se The Baseballs! haha
det ska bli kul iaf :)

Här kommer iaf bilder på Mendelssohn, min häst som fick avlivas
12 oktober 2009 pga olika skäl, dels för att han blev gammal och
benen blev dåliga och även ena ögat.






Jag är fotograf till alla bilderna. Han var ett Svenskt Halvblod efter Trofé.
Han var väldig väldigt fin som man kan se på bilderna, saknar honom!
Han var duktig på dressyr han var så fin när han arbetade.. men han har
det bättre nu får jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0